آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

شش ماهگی و واکسنش

1391/12/27 12:36
نویسنده : مامان سپیده
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

عششششق مامان سلامقلب 

اول از همه خدارو شکر میکنم که این 6 ماه اول با تو بودنمون به خیر و خوشی تمام شد و علی رغم نگرانی که برا واکسنت داشتم ‚اونم به خیر گذشت و اصلا اذیت نشدی (واقعا باورم نمیشه چون میگفتن واکسن 6 ماهگی سخته!)6 روز قبل واکسنت یکم سرماخوردگی داشتی رفتیم کرج و 2هفته اونجا بودیم نیشخند و بردمت دکتر همون موقع چکاپ هم شدی این ماه اصلا خوب وزن نگرفته بودی همش 300گرم نگران دکتر گفت به خاطراینه که بهت آب میوه میدادیم که نباید اینکارو میکردیممتفکرافسوسبرا سرماخوردگیتم یه شربت داد.تو اون چند وقتی که اونجا بودیم یه روز ما رو غافلگیر کردی دستتو گرفتم که یواش بلند بشی بشینی دیدم دستم ول کردی و خودت 5 دقیقه با حفظ تعادل نشستی تشویققربون پسر زرنگم بشمماچالانم بدون هیچ کمک و پشتی قشنگ میشینی. تو این 2هفته منم از فرصت استفاده کردمو رفتم هم برا خودم و برای تو خرید کردم (خرید عید) نمیدونی چه لذتی داشت وقتی برات خرید میکردم برای من بهترین اسفند ماه و بهترین خرید بودلبخند  تو هم خیلی آروم بودی و پیش مامان جون اینا میموندی یکی دوبار هم با مامان جون رفته بودی بیرون برا گردش.یادش به خیر پارسال این موقع تو شکمم بودی و برای خرید عید همراهم‚ رفتیم هفت تیر خرید لباس بارداری(به همراه بابا و خاله مریم اینا). دلم میخواد زودتر عید بشه و این لباسای خوشگلو تنت کنم عسلم ‚خیلی دوست دارم آرتین مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سارا
27 اسفند 91 14:13
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به َما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت و خوشی برای شما و خانواده گرامیتان آرزو داریم. از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا
مامان سارا
27 اسفند 91 14:44
شش ماهگیت مبارک و خدارو شکر که واکنست هم بی دردسر زدی عزیزم مبارک باشه لباسای عیدت . ایشاا... به خوشی بپوشی
مامان نسرین
29 اسفند 91 2:24
6 ماهگیت مبارک عزیزم افرین به تو پسر زرنگ که میتونی بشینی سپیده جونم عیدتم مبارک باشه دوستم امسال در کنار ارتین جون صفای دیگه ای داره. ایشالله سال خوبی داشته باشین
مامان اراد
7 فروردین 92 15:13
تنها خداست که میداند "بهترین" در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
صفورا مامان آوا
11 فروردین 92 10:46
شش ماهگیت مبارک عزیییییییییییزم سپیده جوون سال نو رو به تو و گل پسر شیرینت تبریک میگم امیدوارم سال خوب و پرباری پیش رو داشته باشید
مامان سارا
18 فروردین 92 11:47
کجایی شما ؟؟؟؟
مامان سارا
18 فروردین 92 11:47
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مامان نسرین
20 فروردین 92 1:16
سپیده جونم سال نو مبارک.ارتین جونی خوبه؟بابا چرا اینقده تنبل شدی کم پیدایی بیا یه عکسی از این جیگر بزار ببینیمش خب دلمون تنگ شده دیگه.
صفورا مامان آوا
21 فروردین 92 14:43
سال نو مبارک سپیده جوون کجایی پیدات نیست