آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

شیرینی زندگی

تولد ۵ سالگی

1396/6/15 15:27
نویسنده : مامان سپیده
409 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان که حالا دیگه بزرگ شده و مردی شده واسه خودش، پا گذاشت تو ۵ سالگی، هزاران بار تولدت مبارک عزیزدلم. جشن تولدتو هفته دیگه با حضور دوستات میگیرم چون امسال تولدت مصادف شد با عید قربان و ما رفتیم پارس اباد و اردبیل ، اونجا هم عمه و آقاجون اینا زحمت کشیدن و کادوتو بهت دادن با عمه رفتی اسباب بازی فروشی و به سلیقه خودت کادوتو انتخاب کردی بعدشم که از سفر برگشتیم رفتیم یه سر خونه مامانی که اونجا هم خاله سیما برات یه سوپرایز قشنگ داشت و یه تولد خودمونی برات گرفته بود . برات بهترینها رو آرزو دارم و از خدای بزرگ میخوام همیشه بهترینهارو برات رقم بزنه آراین مهربون و خوش قلبم 😙😙😙  پنج سال مثل برق و باد گذشت و من هروز بیشتر عاشق و وابستت شدم و بیشتر فهمیدم که زندگی با وجود و دستای کوچک تو معنی پیدا میکنه و حس قشنگ مادر شدن را تجربه کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابوالفضل جون
15 شهریور 96 17:14
سلام.وب خوشگلي داري آرتين جون..تولد داداشيتم مباركت.اگه وقت كردي به منم سر بزن.از خاطرات وعكسهاي من ديدن كن...راستي نظر يادت نرهاااااااا.منتظرتم.