آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

اندر احوالات 6 ماهگی

1391/12/21 11:51
نویسنده : مامان سپیده
503 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام آرتینم ‚

میخوام برات از خاطرات این چندوقت بگم که هر روز و هرلحظه با تو بودنش برام یه خاطره به یاد موندنیه عزیز دلم قلب اول از شروع غذای کمکی برات مینویسم که از 3 هفته پیش با اجازه دکترت شروع شد (18/11/91) تا دکتر گفت میتونیم فرنی رو شروع کنیم منو بابا مثل همیشه با کلی شوق و ذوق رفتیمو برات یه سرویس قابلمه خیلی خوشگل خریدیم که واقعا غذا درست کردن تو اون خیلی مزه میدهنیشخند البته اینم بگم که بیشتر مزش به خاطر اینه که 3 تا دونه قابلمه شما با یه سرویس قابلمه آشپزخونه یه قیمتهنیشخندتعجب روز اول با یه قاشق فرنی قرار بود شروع بشه که با میل و اشتیاقت به غذا 2-3 قاشق شد چند روز اول خیلی خوب میخوردی اما وقتی حریره بادوم بهت دادم از اون بیشتر خوشت اومد و از هفته سوم که سوپ برات درست کردم خیلی خیلی ازش خوشت اومد و بااشتها میخوری اما جدیدا از فرنی و حریزه خیلی خوشت نمیاد و کلی ادا در میاری موقع خوردنش به خاطر همین دکترت برات سرلاک شیر و برنج نوشت که خوشبختانه مورد استقبال واقع شدهلبخند به غذای سفره میل و رغبت زیادی نشون میدی و تا سر میز میشینیم لب و دهنتو چنان تکون میدی و دستتو سمت غذاها دراز میکنی که جیگرم کباب میشهمتفکر

 

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آناهیدمهربون
12 اسفند 91 15:18
سلام مامانی گچه پسمل خشمل ونازی داریخداحفظش کنه واست ایشالا.. مبارک باشه غذاخورشده خمپلینی نی من چندروزی از ارتین جون بزرگتره..امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامان سارا
17 اسفند 91 10:59
ای جون دلک که فرنی می خوری عسلک
مامان نسرین
22 اسفند 91 14:15
ای جون دلم که دیگه غذا خور شدی به به چه قابلمه های قشنگی مبارکه @}; وای سپیده جون این چند وقت اینقده کار داشتم و شلوغ بودم یا خونه نبودم که نتونستم یه سراغی ازت بگیرم و بگم بیای پیشمون خونه تکونی هم که با یه بچه مصیبته دیگه جیگر ارتین جونو برم عکس بیشتر ازش بزار ببینمش ای اقا کوچولو رو بوووووووووووووووووووووس گنده بکن ازش
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 18:33
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سهاشرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر