آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

اولین جلسه پایش و مشاوره

1391/10/27 13:16
نویسنده : مامان سپیده
2,287 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اولین جلسه مشاوره و پایش گل پسرم بود و ساعت 10 صبح باید میرفتم مرکز پایش رشد و تحول آفتاب صبح ساعت 8:30 منو بابایی از خواب بیدار شدیم و بعد از خوردن یه صبحانه مختصر (به خاطر اینکه خیلی دیرمون شده بود) و آماده کردن شما رفتیم شهرآرا خدارو شکر سر ساعت رسیدیم و زمان پایش خیلی خوب با مشاورت همکاری کردی و در مجموع خیلی جلسه خوبی بود و مشاورت گفت که آرتین از همه لحاظ از بچه های همسنش جلوتره و خیلی هوشیاره و حرکتاشو فعالیتاش عالیه الهی قربون پسر باهوشم برم  تشویق چند دقیقه ای با منو بابایی راجع به اینکه چه محدودیتهایی رو باید برات رعایت کنیم و چه کارایی برای رشد بهتر فکری و عاطفیت انجام بدیم صحبت کرد در حدود یک ربع بیست دقیقه ای با شما چند تا تست (البته بازی) کار کرد بعدشم که اومدیم بیرون از همون مرکز کلی برات کتاب و اسباب بازی خریدیم که خوشبختانه از طرف تو مورد استقبال واقع شد نیشخندبعدشم به همراه مامان جون رفتیم رستوران دارایی ناهار خوردیمو اومدیم خونه خیلی پسر گلی بودی اصلا اذیت و بهونه گیری نکردی به خاطر همین خیلی بهمون خوش گذشت.

ببخشید مزاحم مطالعتون شدیم چشمک 

آرتین در حال کتاب خوندن (خیلی جدی و دقیق)

چه لمی داده عسسسسسسسسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سارا
10 دی 91 13:33
پرفسور خاله سلام ، اگه جایی سوالی داشتیم میشه مزاحمتون بشیم . قرررررررررررررربونت برم جوجو خوشگله
lمامان نسرین
11 دی 91 16:12
ای جون دلم ماشالله به این گل پسر با هوش جیگرتو برم با اون کتاب گرفتنت عزیزمممممممممم بوووووووووس
صفورا مامان آوا
12 دی 91 8:44
ببخشید سپیده جوون من نظرای خصوصیتو همین الان دیدم بدی نی نی وبلاگ اینه که واسه نظاری خصوصی هیچ پیغامی نمیده رمزکدوم عکسا رومی خواستی عکسای آتلیه بارداری؟
صفورا مامان آوا
12 دی 91 8:53
ما شا ا... چه بزرگ شده گل پسرمون
صفورا مامان آوا
18 دی 91 9:21
خصوصی داری
مامان سارا
19 دی 91 13:03
سلام دوستم ، یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده دوست داشتی برو به وبلاگ: http://ninimod.niniweblog.com و بهش رای بدید
صفورا مامان آوا
20 دی 91 13:09
بذار عکسای آتلیه اتو مام ببینیم [hr







باشه عزیزم تو اولین فرصت اسکن میکنم میذارم

الناز مامان بنیا
25 دی 91 14:47
سلام افرین که بردیدش برای مشاوره خیلی هم ناز خوشکله میشه اکر شمارشو دارید برای من تو وبلاک بنیا بزارید من منتظرمم مرسی www.benya.niniweblog.com
saba
3 بهمن 91 20:34
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/