آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

اولین شب یلدا با آرتین

1391/10/3 12:49
نویسنده : مامان سپیده
707 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین مامان شب یلدات مبارک هورا

امسال شب یلدا با وجود تو برامون رنگ و بوی دیگه ای داشتو زیباتر از هر شب یلدای دیگه ای بود بازم طبق معمول و البته با اصرار و التماس مامان جون اینا رفتیم اونجانیشخندچشمک دختر عموی من هم (فرشته) به خاطر اینکه تورو ببینه اومد خونه مامان جون. وجود تو طوری این شبو برامون به یادماندنی کرد که نمیتونم وصفش کنم اینقدر سرگرم کارای تو شده بودیم که نفهمیدیم زمان چطوری گذشت به خصوص شب ساعت 1:30 که میخواستیم بخوابیم شما بیدار شدی و چنان قهقه هایی سر داده بودی که همه به خنده تو خندشون گرفته بود و بعد از نیم ساعت بازی و خنده تونستم بخوابونمت عسلم. آرتین عزیزم عمرت چون یلدا بلند باد و به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برات آرزوهای خوب دارم

اینم یه عکس از خوشگلترین و شیرین ترین هندونه که تو عمرم دیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساجده
3 دی 91 13:11
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان سارا
3 دی 91 14:52
اااااای جون دلم هندونه خوشمزه ، شب یلدا چطور طاقت آوردن تو رو نخوردن من که بودم حتماً خورده بودمت . سپیده جون براش اسپند دود کن . مااشاا.. به گل پسرت باشه .
افسانه یونسی
4 دی 91 11:30
عزیزم چه هندونه ای . نوش جونت از شیرینیش لذت ببر


ممنونم ازاینکه به ما سر میزنی افسانه جونم واقعا از نظراتت انرِژی میگیرم مثل گذشته که تو شرکت از دیدنت پر از انرِِژی میشدم.خیلی دلم برات تنگ شده دوست دارم ببینمت


سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 12:06
ای جااااان مبارک باشه سپیده جوونم وای چه هندونه ی شیرینی قربون خندیدنت هام هام هااااااااااااااااام
مامان نسرین
4 دی 91 17:05
آخی عزیزم قربون خنده ات برم هندونه خوشمزه بووووووووووووووس یلداتونم مبارک دوستم
مامان اراد
7 دی 91 22:03
اولین شب یلدات مبارک باشه امیدوارم شادیهای به بلندای شب یلدا و غم به کوتاهی روزهاش باشه همیشه شاد باشیم عزیزم
معصومه جعفری
7 دی 91 23:45
عزسزم ماشالله چقدر جیگر شدی یلدات مبارک
صفورا مامان آوا
12 دی 91 8:45
ای جاااااان چه هنودونه خوردنی