آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

قادر جوووووووونم ممنونم

1391/9/28 13:34
نویسنده : مامان سپیده
413 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلب رو برای قادر عزیزم مینویسم که یه تشکر از زحماتش داشته باشم و هم اینکه بعدها آرتین بخونه و همیشه قدردان زحمتای بابای مهربونش باشه.قادر جونم در طول 9 ماه بارداری من تمام تلاشش رو برای آرامش و راحتی من انجام داد و از هیچ کاری برام دریغ نکرد که با آرامش من تو هم ذر آرامش رشد کنی خیلی از بهانه گیریها و بد اخلاقیهای منو با صبر و حوصله تحمل کرد و همیشه از خود گذشتگی نشون داد شاید خودم هم نمیتونستم این رفتارامو تحمل کنم. در مورد انتخاب بیمارستان دکتر و ... هیچ کوتاهی نکرد و بعد از زایمان هم از نظر رسیدگی به من و شما سنگ تموم گذاشت و تمام کارهای مربوط به من و تو و خونه رو انجام میده و تا امروز که 5/3 ماهته همه وقت کمک حالم و سنگ صبورم بوده الهی قربونت برم قادر عزیزم نمیدونم چطور ازت تشکر کنم اما امیدوارم لایق این همه خوبی و محبت باشم (همیشه گفتم بازم میگم در برابر عشق تو کم اوردم چشمک) خدا جونم کمکم کن بتونم در کنار قادر عزیزم آرتینمو جوری بزرگ کنم که همیشه بهترین هارو انتخاب کنه بهترینهایی که از نظر تو براش بهترینه و بهم توانایی بده که این بهترین هدیه ات رو به بهترین شکل بزرگ کنم.خدایا به خاطر این همه خوشبختی که بهم دادی ازت ممنونم

قادر جوووونم تو بهترین همسر و بابای دنیاییییییییی

قادر و آرتین عزیزم خیییییییلی دوستون دارم عزیزای من قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

افسانه یونسی
28 آذر 91 15:18
عزیزم ایشالا همیشه اینطوری باشه برات
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 16:18
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
قادر
28 آذر 91 23:01
سلام عزیزان من سپیده جان ٰ تمام زندگیم منم از شما به خاطر تمام زحماتی که در این مدت کشیدی واقعاً سپاسگذارم و دستت را می بوسم شما و آرتین جون تمام نفس و زندگی من هستید و از اینکه شما را دارم از خداوند متعال کمال تشکر را دارم می بوسمتون
پویا تم
5 دی 91 11:48
باشه گلم هر موقع فرستادی درست می کنم
مامان اراد
7 دی 91 22:08
وایییییی عزیزم چقدر تو این لباس ناز و خواستنی شدی ماشالله مامان سپیده براش اسپند دود کن انشالله امام حسین به حق معصومیت دوردانه اش خودش نگهدارش باشه.