آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

آرتین و اولین محرم

1391/9/28 11:42
نویسنده : مامان سپیده
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

میخوام برات از تاسوعا و عاشورای امسال که با هم بودیم بگم طبق معمول تا تعطیلات میشه شال و کلاه میکنیم میریم خونه مامان جون اینا آخه خونه خودمون خیلی تنهاییم خجالتپارسال روز شهادت حضرت علی اصغر خیلی دلم گرفته بود یه مقدار هم خودم مریض احوال بودم و چند وقتی بود راهی این دکتر و اون دکتر بودم از سرکار که اومدم خونه دیدم تلویزیون مراسم عزاداری شیرخوارگان رو نشون میده از خدا خواستم اگه ایشالا سال آینده تورو داشتم لباس سقا تنت کنم و تو این مراسم شرکت کنیم و یه نذر کوچیکی هم دارم که هرساله باید ادا بشه;خدارا شکر امسال گل پسرم تو بغلم بود منم همین کارو کردم واااای که چقدر مظلوم شده بودی تو این لباس البته همه میگن قیافت یه معصومیت و مظلومیت خاصی داره ولی تو این لباس 100 برابر شده بود طوری که هممون تحت تاثیر قرار گرفته بودیم مخصوصا زمانی که مامان جون ملاقه رو تو دستای کوچولوت قرار داد تا شعله زرد هم بزنی لبخندالهی من قربون اون دستات برم بعد از اینکه شعله زرد آماده شد با خودت بردیم و پخش کردیم روز عاشورا هم با همون لباسها بردیمت بیرون تو اون همه سر و صدا تو یه خواب نازی بودی که نگو نپرس دوستامون که باهامون بودن تعجب کرده بودن که چطور تو این همه شلوغی و صدا راحت خوابیدی کوچولوی دوست داشتنی من قلبماچاز بس که آقا و گلی اصلا تو این چند روز منو اذیت نکردی البته تا امروز که هیچ اذیتی برامون نداشتی. عکساتم بعدا برات میذارم چون با دوربین خاله سیما ازت عکس گرفتیم هنوز فرصت نکردم ازشون بگیرم; آرتین جونم خیلی خیلی دوست دارم ایشالا صاحب این روز نگهدارت باشه خوشگل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سارا
26 آذر 91 12:30
ایشاا.. علی اصغر نگهدارش باشه . از طرف من ببوسش اون پسر مظلومو
پویا تم
29 آذر 91 15:16
سپیده جون چند نمونه اش رو درست کردم تو وبلاگه ببین خوشت اومد البته بدون عکسه آخه تو هنوز عکساش رو نفرستادی
طراخی تم
30 آذر 91 17:37
سلام عزیزم اشکال نداره پس شنبه عکسا رو بفرست...ترکیب رنگ هم به نظر من قرمز شیک تر میشه چون پسره...ریسه هم به جای مثلثی دندونی می خوای؟؟؟راستی کارت رو دوست داشتی؟؟؟
سحرمامان آمیتیس
1 دی 91 17:01
ای خدا فداش بشم سپیده چقدر ناز شده آرتین واسش اسپند دود کن قربونش بشم عسل خاله مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ نذرت قبول باشه
مامان نسرین
2 دی 91 11:58
ای جون دلم ایشالله علی اصغر نگهدارش باشه چقده نازه بوووووووووووووووووس
آرزو
2 دی 91 12:42
به به چه عشقولانه اي قطعا قادر هم بايد از داشتن تو خيلي خوشبخت باشه، الهي هميشه در كنار همديگه شاد و سلامت باشيد.... سپيده جون ماشالله خيلي نازشده آرتينت... موافقم حتما براش اسفند دود كن