آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

یک ماهگیت مبارک باشه پسرم

1391/7/26 17:27
نویسنده : مامان سپیده
2,107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم قلب باورم نمیشه که یکماهه کنارم هستی آرتین عزیزم نمیتونم بگم که چقدر دوستت دارم و چقدر دوست داشتنی هستی. پسرم این یکماهی که گذشت ما خونه مامان جون اینا هستیم و اجازه نمیدن بریم خونمون تا 10 روز دیگه که چله شما تموم بشه متفکر برای چکاپ ماهانه که بردیمت دکتر همه چیزت خوب بود و وزنت شده بود 3500 و قدت 52cm. فردای چکاپ ختنه ات کردیم الهی برات بمیرم وقتی گریه میکردی نمیدونی من چه حالی شده بودم و با تو گریه میکردم و شیرت میدادم ،تازه من بعد از اینکه ختنه ات تموم شد اومدم تو مطب دکتر مامان جون اجازه نداد بیام بالا . شب اول یه مقدار اذیت شدی ولی بعدش خدارو شکر خوب بودی عزیزم لبخند چهارشنبه ١٩/٧/٩١ چله ات هم تموم شد و مامان جون حمومت کرد و جمعه اش هم مامان جونو برداشتیمو بعد از ٤٠ روز اومدیم خونه خودمون هوراتشویق به خونه ،به اتاق خودت خوش اومدی آرتین قشنگم ماچ عاشقانه دوستت دارم و خدا رو روزی هزار بار به خاطر وجود تو و همه این نعمتهایی که بهم داده شکر میکنم. تو اولین فرصت هم عکسهای یکماهگیتو  میذارم که یادگاری برات بمونه، آخه تمام وقتمو به خودت اختصاص دادی و منم از با تو بودن خیلی لذت میبرم

اینجا آماده شدیم بریم برای ختنه

یک هفته بعد از ترخیص از بیمارستان

 

 

آرتین عزیزم اینجا ٤٥ روزته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نسرین
27 مهر 91 9:28
آخی عزیزم چقدر نازی توجیگر خاله بزرگ شدی ماشالله قربونت برم با اون خوابیدنت جیگر سپیده خودت خوبی؟آرتین شبیه باباشه نه؟ خدا حفظش کنه خیلی عسله
سحر مامان آمیتیس
1 آبان 91 10:11
قربوووووووووووووووونت بشم من عسلم ای خداااااااااا سپیده چقدر نازشده خاله فدات بشه که ختنه شدی مبارک باشهقول میدم زودی بیایم از نزدیک ببینمت و بچلونمت.اگه بدونی مامانیت واسه داشتن تو چقدر لحظه شماری میکرد.
افسانه یونسی
1 آبان 91 10:32
ماشاالله چه پسر نازی، خدا برات نگهش داره
مامان اراد
2 آبان 91 15:54
سلام فرشته کوچولو تولدت مبارک شما هم تقریبا هم سن پسرم هستی انشالله که همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم به وبلاگ پسر من هم بیا تا باهم انشالله در اینده دوست بشین


مرسی عزیزم پس لطفا آدرس وبلاگت رو بده که ما هم به شما سر بزنیم
سحرمامان آمیتیس
14 آبان 91 20:38
salam sepide jonam kojaei?azat khabari nist ax haye artin asalaro bezar
صفورا مامان آوا
1 آذر 91 13:57
بالاخره باز شد وبت
چققققققدر چهره زیبا ومهربونی داری

رمزو خصوصی گذاشتم


مرسی عزیزم