آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

آرتین عزیزم , زندگی مامان به دنیا خوش اومدی

1391/6/26 21:23
نویسنده : مامان سپیده
3,169 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم قرار بود آخر شهریور به دنیا بیای ولی مثل اینکه متوجه شده بودی که من و بابا بی صبرانه منتظر دیدنت هستیم ,  عجله کردی و 20 روز زودتر به دنیا اومدی و قدم رو چشم ما گذاشتی و زندگی قشنگمون رو صد برابر شیرین تر و قشنگ تر کردی.

آرتین جونم جمعه ساعت 3 نیمه شب بود که درد زیادی داشتم بابایی رو صدا زدم و با هم رفتیم بیمارستان , مامان جون اینا هم از کرج حرکت کردن و اومدن سریع منو بستری کردن و با دکترمون تماس گرفتن و شما روز شنبه 11/6/91 ساعت 8:42 صبح توسط خانم دکتر کاظمی تو بیمارستان آتیه به دنیا اومدی.

وزنت پسرم 2700 و قدت 49cm بود عسل مامان , دکترت میگفت خیلی خوب رشد کردی با توجه به اینکه 3 هفته زود به دنیا اومدی.

اینم عکس زمان ترخیص از بیمارستان جوجوی مامان لبخند

 

آرتین قشنگم خیلی خیلی دوست داریم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سحرمامان آمیتیس
23 شهریور 91 2:05
ووووووووووووووووووووووی سپیده جوووونم مبارک باشه الهی قربونش بشم من عسلم به دنیا خوش اومدی عسله خاله تولدتولد تولدت مبارک آرتین کوچولو
سحرمامان آمیتیس
23 شهریور 91 2:07
ووووووووووووووووووی مبارک باشه سپیده جونم تولد تولد تولدت مبارک عسله خاله خوش اومدی نفسسسسسسسسسسس
پروانه
25 شهریور 91 8:53
ارتین کوچولوی ناز خوش اومدی انشا الله قدمت برای مامان وبابا خیر و مبارک باشه ...
معصومه جعفری
25 شهریور 91 9:26
سلام سپیده جونم. خیلی خیلی مبارک باشه.تاخیر منو به خاطرتبریک بپذیر. با آرزوی یه دنیا خوشبختی و سلامتی برای آرتین جون و مامان و باباش
ساراي محمدسجاد اينا
30 شهریور 91 13:23
مبارک باشه.. من شما رو به جاي يکي ديگه از دوستام که اسم اون هم سپيده ست و اتفاقا اسم پسرش هم آرتين هست!!!!​خيلي وقته که لينک کرده بودم. اين رو به فال نيک مي گيرم. پسر من نزديک 7 ماهشه و فرشته ي اسفند 90 هستش. انشالله خوب با پسرت زنده گي کني
مامان نسرین
2 مهر 91 18:15
ای جونم مبارک باشه سپیده جون ایشالله خوش قدم باشه وزیر سایه مامان و باباش سالم و سلامت باشه بووووووووووووووووووووووووووس برای ارتین جون سارای محمد سجاد اینجا چه میکنی سپیده دوست من بیدهههههههههه
مامان نسرین
2 مهر 91 18:17
ای جونم مبارک باشه سپیده جون ایشالله زیر سایه مامان و باباش سالم و سلامت باشه بووووووووووووووووووس برای آرتین جون سارای محمد سجاد اینجا چه میکنی سپیده دوست من بیدهههههههههه
مامان اراد
2 آبان 91 15:57
سلام خوش اومدی عزیزم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی چه تصادفی پسرم من هم بیمارستان اتیه زیر نظر دکتر کاظمی به دنیا اومد البته 9 مهر ماه


صفورا مامان آوا
17 آبان 91 22:23
قدم نو رسیده مباااااااااااارک