آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

ماه هشتم و اتفاقات این چند وقت

1391/6/7 11:49
نویسنده : مامان سپیده
1,978 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان قلب

آرتین عزیزم وارد ماه هشت شدیم ، الهی قربونت برم که داری بزرگ میشی که بیای پیش من وبابا جون خیلی خوشحالم که تا یکماه دیگه تو بغلم هستی من و باباجون از الان داریم برای دیدنت روز شماری میکنیم که بیای به جمع دو نفره ما و زندگیمونو شیرین تر کنی، روزی هزار بار خدارو به خاطر وجود تو شکر میکنیم که زندگی قشنگمون صد برابر زیباتر و شیرین تر شده لبخند پسر عزیزم از این به بعد هم باید هر دو هفته برای چکاپ بریم گرمای هوا خیلی اذیتم میکنه اما به خاطر تو عزیزم همه چی رو تحمل میکنم

ماه گذشته دو هفته رفتم خونه مامان جون اینا و اونجا بودم چون هم بابایی خیلی کار داشت و سرش شلوغ بود و شبها دیر میومد و اینکه عمو حسین (عموی من) با آرمان و ژیان از کانادا اومده بودند و حسابی مامان جون اینا مهمون دار بودند، بابا جون چند بار اومد و بهمون سر زد با اینکه دور و برمون شلوغ بود خوش میگذشت اما جای بابا قادر خیلی خالی بود ولی بابا جون به خاطر اینکه ما تنها نباشیم و مشکلی برامون پیش نیاد صلاح دونست که بریم کرج، عمو اینا یه شبم اومدن خونه ما و پیش ما بودن و با هم بیرون رفتیم (پیک نیک)

 

چند روز پیش هم خاله سحر و خاله سمیه (دوستای عزیزم)  با آمیتیس گوگولی اومده بودن خونمون بهمون سر بزنن، خیلی زحمت کشیده بودن خاله سحر یه پتوی خوشگل برات آورده بود که بعدا عکسشو برات میذارم خاله سمیه هم پول داد برات عزیزم از همین جا من و آرتین از خاله ها خیلی خیلی تشکر میکنیم ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آزی
9 مرداد 91 21:09
ای جونم دوران بارداری بهترین لحظه های زندگیم بود امیدوارم خودت و نی نی ماهت تندرست باشید و همیشه دلشاد بمونید عزیزم اگر دوست داشتی دیدن ما هم بیا نی نی هام رفتن مسابقه رای میخوان خاله جون
مامان نسرین
15 مرداد 91 17:38
سلام سپیده جونم خوبی؟اخی عزیزم چه با مزه شدی با اون شکمت چه خوب که عکستو گذاشتی دلم برات تنگیده بود دیگه چیزی نمونده هااااااااا وای خدا این امیتیس جیگرو ببین سحر و سمیه هم که هستن چقدر دوست داشتم منم ببینمت با این بچه مگه میشه را هم دوره یکم حالا از این فرصتای باقی مونده استفاده کن و خوب بخواب که بعدش دیگه از این خبرا نیستا ایشالله پسملت سالم و سلامت میاد بغلت بووووووووووووووووس
سارای محمدسجاد اینا
18 مرداد 91 9:25
سلام سلام سلام خوبی؟ بدووووووووووو بنویییییییییییییس تا 5 ماهگی آرتین چیزی نمونده هاااااااااااا
مامان سارا
28 مرداد 91 3:12
سلام سپیده جان ، از شنیدن بارداریت و داشتن یه فرشته کوچولو اونم یه پسر گوگولی خیلی خوشحال شدم . تبریک می گم امیدوارم آقا آرتین به خوبی و سلامتی به دنیا بیاد و این پسر خوش قدم صدها سال زیر سایه پدر و مادرش شاد باشه . سیسمونیش خیلی خوشگل بود . فکر می کنم تا چند وقت دیگه به دنیا میاد نه ؟ چه تاریخ زمان زایماته ؟ مراقب خودت و آقا کوچولو باش . به آقا قادر هم تبریک بگو