آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

آرتینی که این روزها همه دنیاش بازیه !!

1393/7/20 13:02
نویسنده : مامان سپیده
527 بازدید
اشتراک گذاری

فصل باد و برگ و فصل رنگ و رنگارنگ

فصل مشق و مشق عشق و عشق انار

فصل باز بارن با ترانه فصل شیدایی و مهر و مهرگان

فصل یلدا و چله

پاییز پادشاه فصول مبارک ...

صبح که از خواب بیدار میشی میگی مامان , مامان بعدش منم میگم جانم پسرم و میام تو اتاقت بهم میگی بگل (بغل) منم تو بغلم میگیرمتو حسابی فشارت میدم و میبوسمت خوش اخلاق من . تا صبحانه میخوریم میگی شویی شت (سویی شرت ) بییم ددر (بریم ددر) همه دنیات و فکرت بازیه اصلنم خستگی نداری آرام تقریبا هفته ای 3-4 بار میبریمت کلبه بازی که خیلی اونجارو دوست داری حسابی بازی میکنی تو خونه هم که همش منو بابا رو به بازی میگیری کرجم که باشی اهل منزل در اختیار جنابعالی هستن خنده یعنی خیلی ساده بخوام بگم فقط و فقط بازی میخوای محبتبوس

دوست داری همه کاراتم خودت انجام بدی بدون کمک ما متفکر خیلی وقتا هم خرابکاری کردی اما چه میشه کرد باید طی بشه همه این مراحل آرام مثلا چند روز پیش رفتی سراغ کابینت شوینده ها هرچی یهت گفتم آرتین بیا اینور دست نزن گوش ندادی که ندادی رفتم تو اتاق برات جوراب بیارم که دیدم میگی مامان بیا بیا این شیه (چیه) تا اینو گفتی فهمیدم که کاری کردی اومدم دیدم بله مایع شستشو رو ریختی رو فرش خسته از دست خودم خیلی عصبانی میشم وقتی دعوات میکنم اما چیکار کنم بس که شیطون وفضولی شاید بهتره بگم کنجکاو چشمکبابا قادرم زود فرشو برد تو بالکن شست . تو سفره انداختن و جمع کردن کمک میکنی و جای همه وسایلم بلدی جشنکلا باسلیقه و منظم هستی مخصوصا اگه چیزی رو زمین باشه میاری میندازی تو سطل آشغال یا سینک. اسباب بازیهات اکثرا پخش تو اتاق ولی بهت بگم جمعشون میکنی اونم یکی در میون خنده دایره لغاتت خیلی پیشرفت کرده و هرروزم بهتر میشه و با کلمات جدید و تلفظای خوشگل دلمونو میبری خوشگلم. چند ماهی هم هست که دیگه مستقل تو اتاقت میخوابی و شبها هم بیدار نمیشی چندباری هم بوده که بدون اینکه به من بگی رفتی تئ تختت و خوابیدی الهی قربونت برم که از فرط خستگی خودت خوابیدی محبت

پاییز زیبا عروس فصلهاست

برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست

خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست

هرچه خواهی آرزو کن فصل فصل قصه هاست ...

پسندها (1)

نظرات (0)