آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

اولین قدم

1392/8/14 23:15
نویسنده : مامان سپیده
662 بازدید
اشتراک گذاری

قدم برداشتنت مبارک پسرم هوراایشالا همیشه گامها و قدمهات استوار باشه عزیز دلم. دوهفته ای بود که می ایستادی و تعادلتو حفظ میکردی و با تشویقهای ما یکی دو قدم برمیداشتیو راه میرفتی اما امروز خیلی غافلگیرم کردی و خودت با میل و رغبت شروع کردی به راه رفتن لبخندمن خیلی ذوق زده شده بودم الهی قربون اون گشاد گشاد راه رفتنت بشم که بعد از چند قدم تالاپی میخوردی زمین قلب الان بیشتر از این نمیتونم برات بنویسم چون خیلی داری بهونه میگیری و نق میزنی شامم که نخوردی ناراحت نمیدونم چی شده گلم که هم خودت داری اذیت میشی هم اینکه منم کلافه شدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نسرین
7 آذر 92 12:21
به به به سلامتی پس بالاخره راه افتادی عسلممممممممم .سپیده کارت داومده دیگه حالا هی دنبالش بدو دست به چیزی نزنه .
رومینا
11 آذر 92 18:20
ایشالله که مرحله به مرحله زندگی رو با سلامتی پشت سر بگذاره خدا به ماهم قدرت و محبت بیشتر نسبت به بچه ها بده که تو این راه دستشون رو بگیریم خواهش میکنم برای همدیگر دعا کنیم
رومینا
11 آذر 92 18:21
به سلامتی گامهای بیشتر و موفق تر بچه ها تو زندگی نهایت آرزوی مادرهاست برای هم دعا کنیم
مامان سارا
20 دی 92 1:47
مبارک گل پسررررررررررررررررررررررری
مامان سارا
24 دی 92 15:24
ای جون دلم مبارک باشه ایشاا.. قدمهای بزرگتر و گام های موفقیت تو زندگیت برداری آرتین جیگررررررررررررری