آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

اولین تکونهای جنابعالی

1391/3/7 14:22
نویسنده : مامان سپیده
421 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم اول از همه این بهت بگم که حدودا 2 هفته است که داری تکون میخوری و شیطنتاتو شروع کردی, از اواخر هفته 20 بود که اولین تکون خوردنتو حس کردم که چند تا ضربه پشت سر هم بود وااای که چقدر لذت بخش بود اون موقع بود که بودنت رو خیلی بیشتر حس کردم پسمل عزیزم و از خوشحالی بابایی رو صدا کردم اونم بی صبرانه منتظر بود تا یکبار دیگه تکون بخوری و بابا جونم ببینه که بعد از چند دقیقه دوباره حرکت کردی و 2تا ضربه به دست بابایی زدی من و باباجونم که دیگه از خوشحالی نمیدونستیم چیکار کنیم خجالتلبخند دلم میخواد هرچی زودتر ببینمتو بغلت کنم وروجک مامان ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)