آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

چکاپ 3سالگی و واکسن آنفولانزا

1394/7/8 19:05
نویسنده : مامان سپیده
348 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام قشنگ پاییزی به گل پسر خوشگلم، ایشالا که هرجا هستی همیشه شاد و تندرست باشی. فردای عید قربان مامان جون اینا یا به قول خودت منم (مریم) اومدن خونمون دو روزی پیش ما بودن و مارو هم با خودشون آوردند خونشون منم به خاطر شما کلاس زبانم رو شنبه تو دو جلسه برگزار کردم که بتونم این هفته رو آزاد باشم آخه هفته ای دو جلسه کلاس زبان دارم که استاد میاد خونمون و بهم زبان یاد میده چشمک یکشنبه عصر با مامانی و خاله سیما بردیمت دکتر خودت برای چکاپ 3سالگی که خدارو هزار مرتبه شکر مثل همیشه همه چی خوب و عالی بود و هیچ مشکلی وجود نداشت قدت : 97 سانتی متر  وزن : 13/5 کیلو

دکتر بعد از انجام بقیه معاینات توصیه کرد که واکسن آنفولانزا هم بزنی چون امسال منم شرایطم به خاطر وجود داداشی یکم خاصه و نباید سرما بخورم، گفتم باهات یه صحبت کنم و آمادت کنم که واکسنتو بزنی که خدارو شکر در کمال ناباوری من و دکتر و بقیه موقه تلقیح واکسن فقط یه آخ کوچولو گفتی و مثل یه مرد خداحافظی کردی از دکتر و گفتی بریم قلبتعجب بعدشم که اومدیم خونه خیلی قشنگ همه چی رو برای بابا اینا تعریف کردی خاله سیما هم برات یه بلوز و شلوار خوشگل جایزه خرید که بعدا عکسشو برات میذارمماچ 

آرتین عزیزمون منو بابا قادر عاشقانه دوستت داریم و خونه بدون تو یک لحظه هم لطفی نداره بغل

پسندها (1)

نظرات (0)