آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

پوشک گیرون

1393/11/22 13:04
نویسنده : مامان سپیده
478 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل مامان دیگه آقایی شده واسه خودش و دیگه پوشک نمیشه. تو سن دو سال و 5 ماهگی بلاخره همت کردم که از پوشک بگیرمت البته اینم بگم که تصمیم داشتم بعد ار عید اینکارو انجام بدم اما به اصرار اطرافیان تسلیم شدم چون تا چندوقت دیگه میریم خونه جدیدمون میگفتن اونجا رو کثیف نکنی. دو سه روز اول خیلی سخت بود و و شلوارت جیش میکردی و بعدش میومدی میگفتی منم همش باید یاداوری میکردم بهت و میبردمت دستشویی .برات صندلی گرفته بودم و خودت راحت میرفتی روش میشستی . خلاصه یه شلوار تمیز نداشتی منم همش در حال شستن و خشک کردن شلوار برا حضرتعالی بودم خندونک شبا قبل از خواب میبردمت دستشویی و تا صبح اصلا جیش نمیکردی محبت اما بعد از یکهفته دیگه راه افتادی و قبل از اینکه لباست کثیف بشه زود میای میگی و باهم میدویم سمت دستشویی بغل خدارو شکر این مرحله هم به خوبی و خوشی تموم شد. آرتینم باورم نمیشه که پسر کوچولوی مامان اینقدر بزرگ شده بوس بازم میگم خدا جونم بابت همه چیزایی که بهم دادی ازت ممنونم و خدایا شکرت به خاطر وجود و حضور آرتین تو زندگیمون.

خیلییییییییییییییییییی دوستتتتتت دارم آرتین جووووووونم بوس

پسندها (2)

نظرات (1)

راوی
2 اردیبهشت 94 12:23
درود بر شما. خیلی خیلی خیلی خلیی خیلی خیلی خیلی اتفاقی بلاگتون رو دیدم. شما ی فرشته هستین. درست مثل مامان من. خوش به حال آرتین که مهربون ترین فرشته هستیش پیششه. هر یک از پوستهاتونو خوندم اشک ریختم از خوشحالی و لذت. شما بینزیرید همینطور شوهرتون و همینطور آرتین. بهتون تبریک میگم. امروز با ریختن این اشک ها از فرشته زندگیم خواستم که پیش پروردگار براتون آرزوی یک زندگی با ی کهکشان عشق و محبت با کلی موفقیت و براورده شدن آرزوهای شیرینتون بکنه. مرسی به خاطر انتقال این احصاص خوب به من. چقدر دلم برا مامانم تنگ شد. حق نگهدارتون.