آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

تولد 2سالگیت مبارک

1393/6/11 8:07
نویسنده : مامان سپیده
415 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینم قلبم نفسم زندگیم تولدت مبارک. امروز میشه 2سال تمام که تو اومدی به دنیا و به زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای دادی دوسال که منو بابا قادر پدر و مادر شدیم و به یمن وجود تو طعم و معنای واقعی پدر و مادر بودن را حس کردیم چقدر زیاد بودن شبها و روزهایی که با خنده هات خندیدیتم و با گریه هات گریه کردیم و درد کشیدیم اما خدارو شکر که روز به روز بزرگ شدن و قد کشیدنتو جلوی چشماموم میبینیم و لذت میبریم. اینقدر بهم وابسته ایم که نه تو و نه من طاقت یک ساعت دوری همو نداریم تا سرکوچه هم که بخوای با قادر یا بابام اینا بری میگی منم بیام شبا حتما باید کنارخودم بخوابی و با موهام بازی کنی تا خوابت ببره اگه به شوخی یا جدی کسی بهم حرفی بزنه و نارحتم کنه سریع واکنش نشون میدی و دعواش میکنی الهی من قربونت برم که حامی من شدی خیلی خیلی خوشحالم که تو وقادر رو دارم و همیشه دلگرمیم بودین و هستین. دیشب یه تولد خودمونی برات برات گرقتیم که مامانی مریم و بابا پرویز خاله سیما دایی سیاوش مامان بزرگ من خاله مونا اومده بودن خونمون وااای که چقدر از دیدن کادوهات خوشحال شده بودی. بقیه جریانات تولد و عکساشو تو پست بعدی برات میذارم عزیزم

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان اروشا
11 شهریور 93 23:48
هورااااااا ارتیین جونم تولدت مبارک مرد بزرگ ،ان شالا صد ساله شی عزیزم