آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

اولین مریضی

1392/5/16 15:41
نویسنده : مامان سپیده
280 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان برات بمیره و مریضیتو نبینه 3 هفته پیش مهمون داشتیم (پسر خاله بابا و خانمش آیلین جون) از عصر دیدم حال نداریو بهونه میگیری شبش پیش خودم خوابوندمت که بیشتر مراقبت باشم و چه کار خوبی کردم چون نصف شب دیدم داری به سختی نفس میکشی و تا اومدم بلندت کنم بالا آوردی بدنتم داغ بود تب داشتی من که حسابی ترسیده بودم بابا سریع رفت برات استامینوفن گرفت و پاشویت کردیم خیلی بهونه میگرفتی منم پابه پات گریه میکردم تبت پایین اومد اما چیزی نمیخوردی ظهر مامان جون اینا اومدن خونمون باهم رفتیم دکتر گفت چیز خاصی نیست یکم سرما خورده و دارو داد اما بهتر نشدی و اسهال شدی ناراحت با بابا بردیمت دکتر اینبار پیش متخصص خودت دکتر صالحپور برات آزمایش مدفوع نوشت که سریع ببریمت بیمارستان لاله اورِانسی انجام بدیم و نتیجه رو تلفنی پرستار بخش بهشون اعلام کنه اما اصلا همکاری نکردی کلافهاومدیم خونه و برات انجام دادیم و نمونه رو بردیم آزمایشگاه و نتیجه اینکه عفونتتتتتتتت دو تا شرت بهت داد با یه رژیم غذایی که خدارو شکر 2-3 روزه خوب خوب شدی لبخند تو این مدت 500 گرم وزن کم کردی که دکتر گفت اصلا جای نگرانی نیست و برمیگرده.

بعدش به اصرار مامان جون و بابا (چون تیرماه کار باب خیلی زیاده و نمیتونست خوب بهمون برسه)رفتیم کرج که تنها نباشیم و منم که خیلی تو این یه هفته خسته شده بودم احتیاج به استراحت داشتم‚ با کمال میل پذیرفتم چشمکنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحرمامان آميتيس
18 مرداد 92 17:44
اي خداااااا من مريضيتو نبينم عزيز دلم كوچولوي خاله واي سپيده خيلي مواظب جوجو كوچولو باش خداروشكر كه بهتر شده. كي برميگردي از خونه ي مامان هروقت اومدي ميخوام بيام بهت سربزنم خبرم كن دوستم.
lمامان نسرین
23 مرداد 92 14:44
اخی عزیز دلم چرا مریض شده بود؟ خداروشکر که خوب شده ایشالله هیچ وقت این بچه ها مریض نشن
صفورا مامان آوا
5 شهریور 92 11:15
آخی الهی بگردم امیدوارم هیچ وقت مریض نشی عشقم راستی بقیه عکسای دندونی رو نذاشتیاااا