آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

هشت ماهگی

1392/4/1 15:37
نویسنده : مامان سپیده
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ماچ

خدارو شکر هشت ماهتم تموم شد و وارد 9 ماه شدی عسسسسسسسلم. این ماه خیلی پر اتفاق بود و هر روزش برامون سخت گذشت چون مصادف با  خونه خریدن ‚اثاث کشی ‚جراحی من و بهونه گیریهای تو بود که فکر میکنم به خاطر دندونات باشه لبخندولی خدارو شکر همش تموم شد ولی همچنان بهانه گیریهات موندهمتفکر ارتباط خیلی خوبی با بچه ها داری تازگیها داری سعی میکنی بایستی وقتی خونه هستیم دوست داری همش من کنارت باشم یا تو بغلم باشی الهی قربون این وابستگیت بشم شبها پیش خودمون میخوابی و جدیدا اینقدر غلت میزنی و بیدار میشی شیر میخوری که بابا مجبور میشه بره تو هال بخوابه خندهاین ماه زیاد مهمونی دعوت شدیم چندبارش هم خونه همکارای بابا بود هرجا وارد میشدی اینقدر که خوش برخوردی همه دوست داشتن بغلت بگیرن و تو هم خوشحال از این بغل تو اون بغل لبخند از بیرون رفتنامون بگم : یه بار با خاله و زهره و ستایش رفتیم بیرون خرید اینقدر تو ستایش نق زدین و گریه کردین که ترجیح دادیم برگردیم خونه و چند روز پیش هم با خانم همکار بابا (خاله فریبا) و رها رفتیم تهران دکتر برا چکاپ تو ماشین رها تو صندلیش نشسته بود و شما جلو تو بغلم بودی برگشتی که رها رو ببینی و باهاش بازی کنی ذوق کردی و جیغ کشیدی طفلی کلی ترسیده بود و تو هم انگار خوشحال از این بابت که دختر مردمو ترسونده بودی ‚میخندیدی و این داستان تو کل مسیر ادامه داشت تو صداتو کلفت میکردی و رها هم گریه میکردخنده

 

راستی یه تشکر ویژه از تو و بابا دارم بابت کادوی قشنگ روز مادر که برام گرفتین الهی قربونتون برم قلبماچ

خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگ (آرتینم) که به برکت وجودش من مادر شدم .هیچ لذتی بالاتر از مادر شدن و مادر بودن نیست

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 92 14:00
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .
مامان نسرین
24 اردیبهشت 92 1:52
نه ماهگیت مبارکه عزیزمممممممممم چه زود میگذره روزا . سپیده جون مبارکه خونه جدید باشه عزیزم به سلامتی.خدا بد نده چه جراحی داشتی؟مشکل خاصی که نبوده؟ البته خداروشکر که به خوبی گذشته. عکس جدید بزار از این اقای صدا کلفت وشیطون ببینیمش جیگرووووووو
افسانه یونسی
28 اردیبهشت 92 9:56
عزیزم خونه نو مبارک، ما عکس از نی نی میخوایم یالا یالا
سحرمامان آمیتیس
6 خرداد 92 13:54
سلام دوست گلم مبارک باشه به سلامتی خونه خریدید اینم از اثرات خوش قدم بودن آرتین عسله خدابد نده عمل چی داشتی ؟ قربون اون پسر جیگر برم من عکس های خودتم بزار دوستم دلم براتون تنگ شده
سحرمامان آمیتیس
6 خرداد 92 13:56
راستی سپیده من نمیتونم برم صفحه کاربری خودم اون قسمتی که همیشه نام کاربری و رمز رو میزدیم نوشته ورود به د اشبورد و خروج در هرصورت هر کدوم که میز نم باز همون صفحه میاد نمیدونم چیکارکنم