آرتین جانآرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
آریا جانآریا جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

پاسخ به دعوت یک دوست برای شرکت در مسابقه

1391/11/25 11:11
نویسنده : مامان سپیده
584 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکی از دوستای خوبه وبلاگیمصفورا جون بهم خبر داد که به یه مسابقه دعوت شدم و باید به این سوال جواب بدم :

   

                       هدفتون از ساخت این وبلاگ چی بوده ؟

من قبل از بارداریم به نی نی وبلاگ خیلی علاقه داشتم شاید دلیلشم این بود که تو شرکتی که کار میکردم همزمان چندتا از همکارام باردار بودنو وبلاگ داشتن و من همیشه خاطراتشونو میخوندم و تصمیم گرفتم زمانیکه باردار شدم منم لحظه به لحظه اتفاقات این دوران رو ثبت کنم هم به خاطر دل خودم و هم اینکه بعدها فرزندم خاطرات دوران کودکیشو بخونه و بدونه چقدر برای ما عزیز ‚مهم و دوست داشتنیه و من از همون لحظه ای که فهمیدم مادر شدم سعی کردم تمام خاطرات و اتفاقات رو تو این وبلاگ بنویسم تا یه یادگاری باشه از طرف من برای گل پسرم که الان شده همه زندگیم بغل

 

دوستایی که به این مسابقه دعوت میکنم :

                       مامان نسرین و صدرا جون

                      سحر مامان آمیتیس

                            مامان مریم و آراد جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
24 بهمن 91 23:34
مرسی از دعوتت سیده جون